Tingimused - Malongo Coffee Shop

Tingimused - Malongo Coffee Shop

Tingimused - Malongo Coffee Shop

Tingimused - Malongo Coffee Shop

Tingimused - Malongo Coffee Shop
Tingimused - Malongo Coffee Shop

Tingimused

 

1. Ostutingimuste kehtivus

Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe Malongo Coffeeshop omaniku  MTÜ Malongo Kohvisõprade Klubi (registrikood: 80388165), asukohaga  Mägimänni taalu, Kabina küla, Luunja vald, 62202 Tartumaa, Eesti (edaspidi Veebipood) vahel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Veebipoes tingimuste all.

2. Hinnainfo

Veebipoes märgitud hindadele ei lisandu käibemaksu ning on lõplikud. 

Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus".

Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile "Kinnita tellimus". 

Valides makseviisiks "Paysera", saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank ja Krediidipank). Tellimus, koos makseinfoga saadetakse ka teie e-postile.

Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse E-R  enne kl 12 ning on selleks hetkeks tasutud (või saadetud maksekorralduse koopia), saadetakse võimalusel tellimus välja samal päeval.  Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 12, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette helistada e-poe kontaktnumbril.

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub peale tellimuse tasumist.

Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb tellida, siis on keskmine tarneaeg 2-4 nädalat. Täpne tarneaeg on märgitud iga toote juures.

Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

6. Kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit - Kauba tagastus.

Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja avamata pakendis. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit - Kauba tagastus või saata avaldus e-poe kontaktmeilile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Veebipood tagastab ostusumma koos tarnekuludega taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu ei tagastata Ostjale juhul, kui tagastatav kaup ei ole defektne ja vastab tootekirjeldusele, sel juhul kannab taganemisega kaasnevad kulud Ostja.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele, näiteks avatud pakendiga pesu ja kiiresti riknevat kaupa. Samuti ei saa tagastada avatud pakendiga arvutitarkvara ja audio-videosalvestisi.

7. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).

8. Isikuandmete töötlemine

Ostja annab Veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.

9. Garantii ja pretensioonide esitamise kord

Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad.
Espressomasinatele ei laiene tootjapoolne garantii vee karedusest põhjustatud kahjustustele .

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.

Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte sihipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena või kui toode on olnud nõuetekohaselt hooldamata."Sihipärane kasutamine" on muu hulgas kinni pidamine valmistaja poolt määratud soovituslikust kasutuskoormusest, kui see on märgitud toote tehnilistes omadustes. "Nõuetekohane hooldus" on valmistajapoolsete hooldustingimuste järgimine, kus kohvipatjadel töötava espressomasina veefiltrit vahetatakse mitte harvem kui kahe kuu tagant ja katlakivivastast läbipesu, tehakse mitte harvem kui kuue kuu tagant masina valmistaja poolt selleks ettenähtud lahusega. Müüja arvestab hoolduse sooritatuks, kui Ostja on õigeaegselt hankinud vajaminevad hooldusvahendid Veebipoest.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Malongo Coffee Shop @ 2024 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper